یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

گلهای سرسبد علم ودانش دبستان امام صادق (ع)

 

گلهای سرسبد علم ودانش دبستان

 

 

 

 امام صادق (ع)باتشکر از زحمات مدیر محترم آقای محمد دراومعلمان نمونه وزحمتکش آقایان:احمد قاسمی.بدر نادریان.حسین یساره.حبیب میری.احمد درادورا
وزحمات بی شائبه وپدرانه آقای ادریس صفائیان 

برای دیدن تصاویرروی لینک تصویر مورد نظر کلیک کنید:

تصویر دانش آموزان کلاس اول و دوم وسوم

تصویر دانش آموزان کلاس چهارم وپنجم

دانلود آهنگ های سریال تلوزیونی --- لینک کاملشو گذاشتم ببین

  او یک فرشته بود:

                 موسیقی تیتراژ اول:  Download

                 موسیقی تیتراژ آخر: Download

 متهم گریخت:

      موسیقی تیتراژ اول:  Download  Mirror

      موسیقی تیتراژ آخر:  Mirror  Download

 

     پدر بزرگ ها ومادربزرگ ها عمو پورنگ Download

            

اذان با صدای مرحوم مؤذن زاده

   

  Download     حجم: 554 کیلوبایت    

امان ازدست این برره امان

امروز یه سوال تقریبا دشوار دادم دانش آموزانم.بعد گفتم تا 7 دقیقه دیگه بر می گردم ببینم چی کار می کنید.
موقعی که پرسیدم کی این سوالو حل کرده،کسی چیزی نگفت.یکی از آخر کلاس که شاگرد تقریبا زرنگی بود گفت:آقا ما نتونستیم حل کنیم.گفتم پس کی باید اینو حل کنه؟ همون دانش اموز گفت :آقا خورزو خان.(همه زدند زیر خنده)
منم گفتم بفرمایید بیرون کلاس(اخراجش کردم) .تا الان هنوز به فکر اون دانش آموزم که نباید غرورش را خرد می کردم.این بار باید بگم کاملا کارم اشتباه بود.