یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

جدید ترین نسخه اینترنت دانلود منیجر

IDM - Internet Download Manager | Update Newest Version

Newest Version is 5.19 build 3 - (Released: May 26, 2010)


Installer Packpage (Full Crack)
download Hofile || download Mediafire || download Rapidshare || download Megaupload

سریعتر باز شدن صفحات اینترنتی در مرورگر IE8

ولی اول از همه بگم فایرفاکس یه چیز دیگه هست.

در صورتی که از نسخه ۸ مرورگر Internet Explorer استفاده می‏کنید ممکن است به این مشکل برخورده باشید که مرورگر به طور غیرعادی صفحات اینترنت را کند باز می‏کند. این موضوع به هنگامی که چندین تب را باز کرده‏اید نیز شدت بیشتری می‏گیرد. این مشکل می‏تواند از رجیستر نشدن یکی از فایل‏های هسته‏ای اینترنت اکسپلورر در هنگام نصب ناشی شده باشد. هم اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی ساده جهت حل این مشکل بپردازیم. اگر حس می‏کنید سرعت لود صفحات در IE8 کم است، این ترفند را حتماً آزمایش کنید.بدین منظور:اگر از ویندوز XP استفاده می‏کنید:از منوی Start بر روی Run کلیک کنید.در محیط Run عبارت cmd را وارد کرده و Enter بزنید.و اگر از ویندوز ویستا یا ۷ استفاده میکنید:منوی Start را باز کنید.سپس عبارت cmd را وارد نموده و Enter بزنید.حال در پنجره Command Prompt دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید:regsvr32 actxprxy.dllمشاهده پیغام DllRegisterServer in actxprxy.dll succeeded به معنای موفقیت‏آمیز بودن کار است.در پایان یک بار سیستم را از نو راه‏اندازی کنید

تصاویر تکان دهنده-آموزنده یک دختر

تاحالا فکر کردین اگه من یا شما جای او بودیم یا  ...
هرگز نگویید که در زندگی آدم بدبختی هستید.چون وقتی که کودکی با این همه مشکلات آن هم در روستایی دورافتاده این چنین امید به زندگی دارد باعث شرمساری است که ما در مقابل مشکلات کوچک و حتی بزرگ زندگی که بیشتر مردم با آن دست به گریبان هستند ابراز بدبختی کنیم. پس به این خاطر عرض می کنم امیدوار کننده ، چون با دیدن این عکسها امید به زندگی درخیلی ها افزایش پیدامی کند.



روی عکس ها کلیک کنین... عکس از فارسیکا

تندخوانی با برنامه 23kb

دوستانی که بسیار کند می‌خوانند. دانلود و نصب یک برنامه کوچک ۲۳ کیلوبایتی می‌تواند به این دسته از افراد کمک کند.

کافی است، متن مورد نظر را در برنامه کپی پیست کنید تا این برنامه، متن را به صورت کلمه به کلمه به شما نشان بدهد. اندازه و نوع فونت و رنگ آن قابل تغییر است.این برنامه با به سرعت نمایش دادن کلمات سعی می‌کند شما را به تندخوانی عادت دهد. البته سرعت نمایش هم قابل تنظیم است.

برای دانلود روی تصویرکلیک کنین


منبع:یک پزشک