یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

ناگفتنی های آیفون 5

 دانلود فایل ویدئویی


حسابان نهایی خرداد 91 با سوالاتی ساده

به نظر من شاید آسون ترین سوال حسابانی بود که از چند سال گذشته تا الان برگزار شده

درخواست یک دوست =پیش نمایش ویندوز 8

دریافت جدید ترین نسخه ویندوز 8

خبرشو مایکروسافت سه روز قبل اعلام کرد

Windows8-ReleasePreview-32bit-English.iso

 

ویدئویی از ویندوز 8

البته هنوز مونده تا نسخه نهاییش


دانلودteamviewer 7 همراه با آموزش فارسی

میخواین از تو خونه تون به کامپیوتر دوستتون یا اداره تون وصل بشین و بالعکس

یکی از مزایاش امکان استفاده بدون اینترنت با شبکه داخلی خصوصی هست!!!!

پس حتما برنامه زیر رو دانلود کنین.

 دریافت ورژن جدید teamviewer 7.0.12979.0

 


دریافت فایل آموزش

برای آموزش تصویری به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...

میشه بابا

داشتم با پدرم جدول حل میکردم که گفتم : پدر نوشته دوست , عشق , محبت و چهار حرفیه...
اتفاقا" دو حرف اولشم در اومده بود , یعنی ب و الف
یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا
با اینکه میدونستم بابا میشه ولی بهش گفتم نه اشتباهه
گفت ببین اگه بنویسی بابا عمودیشم در میاد ...
تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم میدونم میشه بابا ولی ...
اینجا نوشته چهار حرفی , ولی تو که حرف نداری
سلامتی همه ((پدران ایرانی))

تبلیغ زیبا از کمربند ایمنی

شاید قدیمی باشه ولی

پیشنهاد میکنم دانلود کنین


تایپ متون ریاضی با math type 6.8

ورژن جدید نرم افزار math type 6.8