یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

دانلود جزوات رشته کامپیوتر

دانلود جزوه مدار منطقی ۱                  دانلود جزوه مدار منطقی۲   

     دانلود برنامه            c++ portable    

دانلود نسخه همراه   c   portable 

دانلود کتاب  معماری کامپیوتر فایل پورپوینت

دانلود جزوه  مدار های منطقی -- فایل  943KB )  ---Zip )

دانلود جزوه  مدار های منطقی -- فایل پاورپوینت ----  ( 2643KB )  

»      دانلود جزوه برنامه سازی C و C++ - ویژه کنکور کارشناسی ناپیوسته

»      دانلود جزوه ذخیره و بازیابی اطلاعات - تالیف مهندس اکبری

»    دانلود جزوه مفاهیم سیستم عامل - ویژه داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی - ( 60 کیلو بایت )

  »     دانلود جزوه سیستم عامل - ویژوه داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی

»      دانلود جزوه ذخیره و بازیابی اطلاعات - ویژه داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی

»     دانلود نیمی از جزوه ساختمان داده های موسسه پارسه ( 3.240 )

  »     دانلود جزوه مفاهیم سیستم عامل ( موسسه آموزش عالی پارسه ) - حجم 3.3 mb

»     دانلود جزوه 100 تست سیستم عامل ( موسسه آموزش عالی پارسه ) - حجم 1.7 mb 

  دانلود کتاب کامل زبان ماشین و اسمبلی 399 صفحه

 دانلود کتاب کامل زبان ماشین و اسمبلی (مخصوص افراد مبتدی )

  دانلود جزوه اصول طراحی پایگاه داده - - فایل Zip حجم = 370 KB

دانلود جزوه اصول طراحی پایگاه داده - - فایل پاورپوینت حجم = 1.69   

انلود جزوه شبکه های کامپیوتری اندرو تننباوم --فایل Zip حجم = 6.37 MB

انلود جزوه شبکه های کامپیوتری اندرو تننباوم --فایل پاورپوینت  حجم = 13.9  

انلود جزوه معماری کامپیوتر سیستم های دوددیی   مقدم - فایل   Zip   حجم = 197KB

دانلود جزوه معماری کامپیوتر سیستم های دودویی  مقدم - فایل پاورپوینت

بقیه دانلود در ادامه مطلب  

منبع یک 

منبع دو

ادامه مطلب ...

برنامه درسی مخصوص کنکوری‏ها

برنامه درسی مخصوص کنکوری‏ها 

 اگر الان شروع کنید وقت هست!

 منتظر شرایط خارق العاده نباشید تا اقدامات مفید انجام دهید. سعی کنید از موقعیت های معمولی بهره بگیرید.

برنامه درسی مخصوص کنکوری‏ها

برنامه درسی‏ای مخصوص کنکوری‏های هر سه رشته دبیرستان به صورت هفتگی و ماهانه تهیه کرده‏ایم که به تفکیک رشته ارائه می‏دهیم.

 

با کلیک بر روی نام هر ماه، برنامه هفتگی آن ماه را دانلود خواهید کرد.

 

رشته ریاضی فیزیک

رشته علوم تجربی

رشته علوم انسانی

مهر

مهر

مهر

آبان

آبان

آبان

آذر

آذر

آذر

دی

دی

دی

بهمن

بهمن

بهمن

اسفند

اسفند

اسفند

فروردین

فروردین

فروردین

 

برای داشتن یک نمونه جدول برنامه ریزی اینجا کلیک کنید

 

منبع

گاهی لیوان را زمین بگذار!

استادی درشروع کلاس درس، لیوانی پراز آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید:

به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟

شاگردان جواب دادند:

50 گرم ، 100 گرم ، 150 گرم

استاد گفت:

من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقا“ وزنش چقدراست. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شاگردان گفتند: هیچ اتفاقی نمی افتد.

استاد پرسید:

خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقی می افتد؟

یکی از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد میگیرد..

حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟

شاگرد دیگری گفت: دست تان بی حس می شود. عضلات به شدت تحت فشار قرار میگیرند و فلج می شوند. و مطمئناکارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند.

استاد گفت: خیلی خوب است. ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییرکرده است؟

شاگردان جواب دادند: نه

پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود؟ درعوض من چه باید بکنم؟

شاگردان گیج شدند. یکی از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید.

استاد گفت: دقیقا“ مشکلات زندگی هم مثل همین است.

اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید.

اشکالی ندارد. اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید، به درد  خواهند آمد.

اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود.

فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است. اما مهم تر آن است  که درپایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید.

به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرند، هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هرمسئله و چالشی که برایتان پیش می آید، برآیید!

دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذاری

 

                زندگی همین است. 

متنی ارسالی از دکتر انوشه

هفته اول تدریسم در بندر عباس

اول سلام به همه همشهریام و همه خوانندگان وبلاگم 

دوم خیلی دلم واسه دوستام تنگ شده 

بعد یه هفته تدریس در مدارس بندرعباس با اساتیدی اشنا شدم که  

خالی از لطف نیست بهتون بگم 

استاد شنبه زاده دبیر شیمی مهربون و بزرگوار و هرچی بگم کم گفتم  

روز اول که تنها بودم اومد کنارم و بهم گفت شما از رویدر اومدین؟ و بعد بهم گفت من همکلاسی مرحوم عبدالرحمن قاسمی بودم کلی خوشحال شدم .وقتی کنارش میشینم صحبتاش بهم انرژی میده. دوست دارم دوشنبه و چهارشنبه بشه برم ببینمش و... 

همچنین اساتیدی چون استاد رضایی (دبیر شیمی) استاد ضیایی و استاد خاکپور و ... 

هنرمندی که حتما می شناسینش آقای قویدل رو میگم بازیگر مجموعه های تلوزیونی 

و خیلی از همکارایی که واقعا هرچی ازشون بگم بازم کمه 

شاگردام که حرف ندارن البته من اونجا حسابان سوم ریاضی الف و ب دارم 

یکی از شاگردام اونقدر محاسبه ذهنیش عالیه که بهش حسودیم میشه 

اونا دنبال مطلبن که یاد بگیرن و اطلاعاتشون اضافه بشه 

هنوز  یادم میاد پارسال وقتی به یه گروه از شاگردام گفتم بعدازظهر بیاین کلاس تست و چندتاشون گفتن آقا گرمه نمیتونیم بیایم یه جوریم میشه 

ولی اینجا تب وتاب کنکور زیاده بچه های پیش دانشگاهی ریاضیمو که هر روز میبینم بهم گیر میدن میگن آقا سی دی تست کی بهمون میدی و طرفدار تست هستن همون چیزی که خیلیا ساده ازش میگذرن 

دعا کنین انشاالله اطلاعاتم روز به روز بیشتر بشه و یه روز بیشتر به درد همشهریام بخورم 

الانم با پسررم عرفان اومدیم یه کافی نت ... یواشکی نگاهش کردم داره وبلاگش رو آپدیت میکنه 

کم کم باید برم .

خدانگهدار شما 

 

اول مهر و تولد من و ...

امروز تولد منه

موندم چی بنویسم

آخه باید پس از چند سال تدریس در رویدر انتقالی گرفتم و امسال به بعد در بندر باید درس بدم. برام دعا کنین.

پس  برای امروز داستان اشتباه فرشتگان رو می نویسم .کم کم باید شروع کنم به مطالب ریاضی نوشتن.ایشالا که شاگردان که رویدر داشتم اگه بدی ازم دیدن منو حلال کنن

واما داستان اشتباه فرشتگان...

درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود .


پس از اندک زمانی داد شیطان در می آید و رو به فرشتگان می کند و می گوید :

جاسوس می فرستید به جهنم

از روزی که این ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است

و جهنمیان را هدایت می کند و...

حال سخن درویشی که به جهنم رفته بود این چنین است:

با چنان عشقی زندگی کن که حتی بنا به تصادف اگر به جهنم افتادی

خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند.

ب ی ع دع