یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

اول مهر و تولد من و ...

امروز تولد منه

موندم چی بنویسم

آخه باید پس از چند سال تدریس در رویدر انتقالی گرفتم و امسال به بعد در بندر باید درس بدم. برام دعا کنین.

پس  برای امروز داستان اشتباه فرشتگان رو می نویسم .کم کم باید شروع کنم به مطالب ریاضی نوشتن.ایشالا که شاگردان که رویدر داشتم اگه بدی ازم دیدن منو حلال کنن

واما داستان اشتباه فرشتگان...

درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود .


پس از اندک زمانی داد شیطان در می آید و رو به فرشتگان می کند و می گوید :

جاسوس می فرستید به جهنم

از روزی که این ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است

و جهنمیان را هدایت می کند و...

حال سخن درویشی که به جهنم رفته بود این چنین است:

با چنان عشقی زندگی کن که حتی بنا به تصادف اگر به جهنم افتادی

خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند.

ب ی ع دع

نظرات 13 + ارسال نظر
صدای ریاضی 13 مهر 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://ghasemimath.blogfa.com

تولدتون مبارک

فرهادداد 3 مهر 1388 ساعت 04:53 ق.ظ

سلام عرف جان خوبی تولدت رو تبریک می کم امیدوارم پاینده باشی . راستی از نظرهایی که بچه ها گذاشتن معلومه خوب باهاشون کنار اومدی موفق باشی .

javidflasher 2 مهر 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://javidflasher.blogfa.com

آقای درایش گفتید چند شنبه ها بندرید؟

کامل

خلیجتم 2 مهر 1388 ساعت 09:17 ب.ظ

با قالب جدید منتظرتون بیا آپم

بازم سلام! و ممنون از اینکه سر زدید به وبلاگ. من دوست دارم دو وبلاگ(رویدر و زیست‌شناس) با هم در ارتباط باشن؛ بتونن همدیگه رو تکمیل کنن. من این وبلاگ رو برای روز پاک تهیه و تنظیم کرده بودم و دیگه بهش سر نزدم. انشاأ... در همین ایّام مدرسه، بتونم دستی به سر و روش بکشم و بروزرسانی ـش کنم. موفق باشید [Bye]

خوب دوباره از اول سرسطر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اره یادش بخیر این جمله همیشه خانم معلممون بهمون میگفت تا الان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اما هنوز هم دارن میگن بدون عمل.ما ارزویی نداریم جز سربلندی تک تک همشهریان رویدری عزیزمون حتی واسه شما دبیر عزیز. ولی ای کاش میشد راحت کوتاهی همه در عملو گفت.
امیدوارم در عرصه ی جدید با هدفهای جدید موفق باشید

سلام؛
تولد شما رو اول تبریک میگم! انشاأ... صد سال زنده باشید. امروز وقتی برای اولین بار شما رو دیدم و شنیدم که رشته کامپیوتر رو هم درس میدید، خیلی خوشحال شدم. چون منتظر موقیعتی بودم تا توی دبیرستان، کامپیوتر رو به صورت تخصصی یاد بگیرم. در هر صورت، من توی این درس با توجه کامل به شما سر جلسه حاضر میشم. مطمئن باشید!
تعریف از خود نباشه، ولی وبلاگ زیاد می‌سازم... تقریبأ میشه گفت توی این مورد یکم تجربه و توانایی دارم. بهترین وبلاگ من، همین وبلاگ زیست شناس رو خودم خیلی روش کار کردم. یه وبلاگ دیگه هم دارم که فکر نمی‌کنم بدرد شما بخوره، ولی ممکنه مورد استفاده پسرتون قرار بگیره. نام کامل ـش، GamingSimplifiedـه که به ایران‌بلاگ ختم میشه. پیشنهاد میکنم حتمأ سر بزنید.
ایمیل من هم raie50@yahoo.comـه و میتونید میل بزنید. یه نکته هم هست که باید ذکر کنم. من طریقه میل زدن رو بلد نیستم، ممکنه به من یاد بدید؟ البته نه اینکه بلد نباشم، یجورایی بلدم. ولی بدلیل وضع اینترنت و سرعت پایین اون، جرأت نمی‌کنم(!) طرف یاهو ایمیل‌هام برم. چون خیلی دیر بالا میاد.
آه! خودم رو معرفی نکردم. من، سعید مریدی دانش آموز شما و هم کلاسی آقا کمالی(یکی از کسانی که همینجا نظر داده)ام. همین امروز هم با شما آشنا شدم. موفق باشید، به امید دیدار! [Bye]

روز تولدتان را به شما تبریک عرض می نمایم برای من که روز تولدم خیلی مهم البته برای همه همینطور ولی من فکر میکنم روز تولد یک سالگرد نیست بلکه تولدی نو برای انسان وقتی من می دانم چه اشتباهاتی را در سال قبل کرده ام حالا که دوباره متولد شدم دیگر دوباره اشتباه نمی کنم
با ارزوی موفقیت دانش اموز شما

رانیا 1 مهر 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://http://13661362.blogfa.com/

سلام اول تولدتونو بهتون تبریک می گم ایشالله صد سال زنده باشی و زندگی شاد و خوبی داشته باشی. دوم داستانی بسیار زیبا و اموزنده گذاشتی سوم ارزو می کنم هر کجا که باشین تنتون سالم دلتون گرم لبتون خندون و روزای زندگیتون شاد باشه چهارم ازتون می خوام که مث همیشه وبتون اپ کنید تا از قلم ریبایتون نهایت بهره را ببریم .
موفق باشی خداحافظ

عکس های رودبار 1 مهر 1388 ساعت 09:46 ق.ظ http://roodbar72.com

سلام
تولدتون مبارک
انشاالله در همه مراحل زندگی موفق باشید

علی پورسلیمان 1 مهر 1388 ساعت 09:09 ق.ظ http://smiedu.blogfa.com

" سخن معلم " در روز اول مهر مقارن با بازگشایی مدارس ، به روز

نمی شود ...

علی پورسلیمان 1 مهر 1388 ساعت 09:09 ق.ظ http://smiedu.blogfa.com

حکم " زندان ، شلاق و تبعید " برای " علی پورسلیمان "
مسئول تشکیلات و برنامه ریزی سازمان معلمان ایران
ومدیر وبلاگ " سخن معلم "
http://smiedu.blogfa.com/

سمابلاگ 1 مهر 1388 ساعت 03:28 ق.ظ http://samablog.com

سلام دوست من
یه پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم
جدیدا یه سیستم وبلاگ دهی اومده که امکانت خیلی خوبی داره
هر اسمی خواستی می تونی انتخاب کنی چون احتمالی که کاربرای قبلی اون رو انتخاب کرده باشن خیلی کمه
جایزه هم میده
سری اول برنده ها مشخص شدن شما می تونید سری دوم باشید
بازدیدت بالا می ره
امکان امتیاز دهی به مطالب رو داره
تبلیغات نداره و هر تبلیغی خواستی می تونی توش انجام بدی
سرعتش بالاست و محیطش ساده ست
می تونی از سایت کلیکی همون سیستم استفاده کنی و دوهزار تومن جایزه عضویت بگیری و شروع به کسب درآمد مطمئن کنی
سایت تبلیغات کلیکی:
www.skyclick.ir
میتونی تو انجمن عضو بشی و جزو مدیران ارشد باشی
http://p30sky.ir/forum
اگه درآمد بیشتر هم خواستی می تونی با مدیر صحبت کنی و شروع به تبلیغات کنی
خلاصه امکاناتش خیلی خوبه و امکان کسب درآمد هم محیاست
حتی می تونی وبلاگت رو از بلاگفا به راحتی به سمابلاگ انتقال بدی
این آدرس وبلاگ جدید من تو سما بلاگ هست:
www.one.samablog.com
یه سر بزن یه وبلاگ جدید ثبت کن
پشیمون نمی شی

www.samablog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد