یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

هفته اول تدریسم در بندر عباس

اول سلام به همه همشهریام و همه خوانندگان وبلاگم 

دوم خیلی دلم واسه دوستام تنگ شده 

بعد یه هفته تدریس در مدارس بندرعباس با اساتیدی اشنا شدم که  

خالی از لطف نیست بهتون بگم 

استاد شنبه زاده دبیر شیمی مهربون و بزرگوار و هرچی بگم کم گفتم  

روز اول که تنها بودم اومد کنارم و بهم گفت شما از رویدر اومدین؟ و بعد بهم گفت من همکلاسی مرحوم عبدالرحمن قاسمی بودم کلی خوشحال شدم .وقتی کنارش میشینم صحبتاش بهم انرژی میده. دوست دارم دوشنبه و چهارشنبه بشه برم ببینمش و... 

همچنین اساتیدی چون استاد رضایی (دبیر شیمی) استاد ضیایی و استاد خاکپور و ... 

هنرمندی که حتما می شناسینش آقای قویدل رو میگم بازیگر مجموعه های تلوزیونی 

و خیلی از همکارایی که واقعا هرچی ازشون بگم بازم کمه 

شاگردام که حرف ندارن البته من اونجا حسابان سوم ریاضی الف و ب دارم 

یکی از شاگردام اونقدر محاسبه ذهنیش عالیه که بهش حسودیم میشه 

اونا دنبال مطلبن که یاد بگیرن و اطلاعاتشون اضافه بشه 

هنوز  یادم میاد پارسال وقتی به یه گروه از شاگردام گفتم بعدازظهر بیاین کلاس تست و چندتاشون گفتن آقا گرمه نمیتونیم بیایم یه جوریم میشه 

ولی اینجا تب وتاب کنکور زیاده بچه های پیش دانشگاهی ریاضیمو که هر روز میبینم بهم گیر میدن میگن آقا سی دی تست کی بهمون میدی و طرفدار تست هستن همون چیزی که خیلیا ساده ازش میگذرن 

دعا کنین انشاالله اطلاعاتم روز به روز بیشتر بشه و یه روز بیشتر به درد همشهریام بخورم 

الانم با پسررم عرفان اومدیم یه کافی نت ... یواشکی نگاهش کردم داره وبلاگش رو آپدیت میکنه 

کم کم باید برم .

خدانگهدار شما 

 

نظرات 20 + ارسال نظر

سلام آقای درایش.
من درباره ی شما از چندتا از بچه های خوابگاه شنیدم که تعریفتونو میکردن.
امیدوارم بندر بهتون خوش بگذره و همیشه موفق باشین.
این وب رو هم اتفاقی پیدا کردم.
شخصا افتخار آشنائی با آقای شنبه زاده رو نداشتم اما با برادرشون که دبیر ریاضی هستن کلاس داشتم...
خیلی مهربون و عالی.
آقای خاک پور هم دبیرمون هستن.
با آقای بارانی هم کلاس دارم خیلی باحالن و فوق العاده!
آقای سالاری هم که دبیر حسابان ما هستن و فوق العاده سختگیر...
فکر میکنم همه شونو میشناسین نه؟
بهر حال موفق باشین!

محمد 21 مهر 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.axrooydar.blogfa.com

سلام
بیا فردا( چهارشنبه ) نوبت خودته

عبدالله 19 مهر 1388 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.ruydarsharj.blogfa.com

سلام آقای درایش عزیز
واقعا وبلاگ عالی و بروزی دارین.
امیدوارم کافی نت خوش بگزره.(شوخی بود)
منم با اطلاعیه مهمی آپم.خوشحالم میکنی بهم سر بزنی...
یاحق...

دانش اموز پیش دانشگاهی رویدر 18 مهر 1388 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام اقای درایش با امیدی موفقیت شما در بندرعباس.اما فکر کنم یکم اغراق بود!اخه ما هم چندتا دبیرستان دانشگاهی داریم اینجا که سه سال اونجا درس خوندن!اما خداییش هیچی حالیشون نیست بخدا دارم راست میگم اگه باور ندارید بیایید ببینیدشون.بعدشم انشا... جوانان ما امسال رشته های خوبی بیارند تا کسی الکی سرزنششون نکنه(امین)
خلاصه جوانان ما استعدادشون از همه بیشتره اما دبیراشون یکم کم حوصله این حقیقتست.
ای کاش دبیرانمون یکم بیشتر به دانش اموزان توجه می کردند.خواهش میکنم کسی از ما بد نگیره اخه بعضیا منتظر بهونه هستند!

فاطی 18 مهر 1388 ساعت 02:34 ق.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

سلام اقا معلم
خوبین ایشالا؟
به به ارسال دوست امسال اشنا.کم پیداشدین دیگه اصلا نمی بینیمتون!
بابا یه کم وقت برا دانش اموزای قدیمتون بزارین.
راستی برا کنکور یه کم ازتون کمک میخوام
ایشالا بعدا مزاحم میشم بزارین یه کم روم که باز شد دیگه کلافتون میکنم.
موفق باشین
به امید دیدار
بای.

farshad 18 مهر 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام
خوبی عمو جان ن ن ن ن
اه اه اه اه دلت واسه برادر زاده ی عزیزت تنگ نشده؟
فهمیدم بری اونجا هوایی میشی و ما رو پاک یادت میره
شوخی کردم
راستی نرفتی اونورا؟؟؟؟؟؟
میدونی که کجا رو میگم.
خب دیگه برم اخه از فردا کلاسام شروع میشه باید برم
بای بای

بچه های دوم ب 17 مهر 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.yangom2008.sub.ir

خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید .

کوچیک دایی 16 مهر 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

1-تا چشم بچه ها اینجا دربیاد خودت میدونی لیاقتت رو ندارن
2-دلم واست تنگ شده
3-موفق و سربلند باشی
4-مایه ی افتخار مایی

javidflasher 16 مهر 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://javidflasher.blogfa.com

راستی آقای درایش آقای باقرزاده گفت که شما گفتید می خواید بیاید بندر اسباب کشی کردین؟؟؟؟؟

javidflasher 16 مهر 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://javidflasher.blogfa.com

سلام بر آقای درایش دبیرستان دانشگاه خوش میگذره .
بابا بیاین چمران تدریس کنید امسال 5نفر از دبیرستان دانشگاه اومدن چمران.من الان تو کافینت بندرم دارم عقده ام رو خالی میکنم از دست اینترنت کم سرعت رویدر.

amin 15 مهر 1388 ساعت 09:13 ب.ظ

salam agha darayesh, khaste nabashi ,omidvaram har ja ke hastin salem va salamt bashid, dabirestane daneshgah[2vom B]

حامد.همیشه آبی 15 مهر 1388 ساعت 06:53 ب.ظ http://irantrack.com

آقا همه ی مطالبی که ارسال کردی اسپم بود
اگه یه بار دیگه مشاهده بشه پستتون حذف می شه

سعید مریدی 15 مهر 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.zistshenas.iranblog.com

سلام آقا... آقا حق ـتون رو که خوردن امروز... قرار بود بیاین سر کلاس ما(دوم الف - آمار) ولی آقای زیار اومد. ولی بازم خوب بود! راستی، امروز توی دفتر دیدم که داشتید با آقای قاسمی صحبت می‌کردید. قضیه چی‌بود؟ به این خاطر میگم چون میشناسمشون، از دوستان هستن... خب، به وبلاگ ما نیز سر بزنید! موفق باشید [Bye]

فرهادداد 14 مهر 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام خسته نباشید . امیدوارم موفق باشید خوشحالم که دانش آموزان مشتاقی دارید به امید وزی که دانش اموزای ما هم خودشان به دنبالمعلم باشند نه معلم بخواد زورگی چیزی بهشون یاد بده . راستی من امسال هم ریاضی تدریس می کنم و احتمالا مزاحمت خواهم شد . فعلا خدا نگهدارت

این همه محبت این همه سمبوسه ................
ولی هرجا که باشی براتون دعای سلامتی میکنم

مهدی (دوم ب دبیرستان دانشگاه) 13 مهر 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

خیلی عالی بود آقا . امروز آمار واقعا" جالب بود .

امیدوارم به هدفی که دوست دارید و دارید واسش تلاش میکنید برسید .

با آرزوی پیروزی (بدرود)

سعید مریدی 13 مهر 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.zistshenas.iranblog.com

سلام آقای درآیش؛ چی‌شد گذرتون به کافی‌نت افتاد؟ :D
در مورد آقای شنبه‌زاده هیچی نمی‌تونم جز اینکه بسیار بسیار قابل احترام ـه و شخصیت شریف و متشخصی داره. واقعأ من دوست ـشون دارم و مثل پدرم میمونن. واقعأ مهربون و دل‌سوز... هرچی بگم کم گفتم! جزو بهترین دبیران و افتخارات هرمزگان ـه. انشاأ... صد و بیست سال زنده باشن...
راستی آقا، پس کلاس دوم چی‌شد؟ یعنی ما هیچ؟؟؟ دست شما درد نکنه... (شوخی)
براتون آرزوی موفقیت دارم، به امید دیدار... آمار! [Bye]

صدای ریاضی 13 مهر 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://ghasemimath.blogfa.com

سلام اقای درایش
امیدوارم که بندر حسابی بهتون خوش بگذره البته این طور که شما میگین حتما داره خوش میگذره
هر جایی که ادم برای اولین بار تجربش میکنه کمی سخت و البته شیرینه
مطمئنا تا چند سال دیگر این اولین روزهای تدریس در بندر رو فراموش نمیکنین
امیدوارم که همه شاگردات توی کنکور قبول بشن
اگه وقت کردین به منم سر بزنین
موفق باشید

یکی 13 مهر 1388 ساعت 02:38 ق.ظ

بهت که گفتم اگه بری بندر خیلی به نفعته خوب پیشرفت میکنی زمان افول و نزول رویدر رسیده سال به سال خرابتر و بدتر میشه دیگه رویدر اون رویدر زیبا و رو به پیشرفت نیست قدیما همه چیز بهتر بود

مصعب سلیمی 13 مهر 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم ...
بی تو من اسیر دست آرزوو های محالم...
یاد من نبودی اما من به یاد توشکستم...
سلام بر دبیر دلسوز ومهربون رویدری امیدوارم هر جای دنیا که تدریس کنی موفق باشی. اگر به خاطر شرایط ادامه تحصیلات نبود شما معلم دلسوز از جامعه معلمین رویدر نمی رفتید اما امیدوارم بعدها با بار علمی بیشتر به شهر خود خدمت کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد