یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

اندوه درون

کاش میمردم و از مردن من

 روح افسرده ی من وا می شد

 قلبم ان جامه ی مشکین ز عزا بر می شست

کاش اندوه درونم ز افق

 با نسیم قدم صبح معطر می شد

 یا که با امدن شب از راه

در سیاهی دلم گم می شد

کاش می گفت صدای قلبم

 روح من از غم هجران تو پر پر می شد

 یا که بر ان شب بی نام و نشان

صبحدم یکسره پیدا می شد

 

نظرات 12 + ارسال نظر
لایی سالنی 8 تیر 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://ندارم

زمین ازغصه میمیرد گل ازباد زمستانی شعور شعر نابیداست در این مرداب انسانی

آقای درایش یه سر به وبلاگ من هم بزن

صدای اعتراض معلم 24 فروردین 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://sedaye-moalem.blogfa.com

از وبلاگ صدای اعتراض معلم

www.sedaye-moalem.blogfa.com

معلم عزیز؛ نویسنده محترم وبلاگ صدای اعتراض معلم

من از مسئولین یکی از کانونهای صنفی عضو شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان کشور هستم . نامه با امضای "جمع کثیری از معلمان ایران" ربطی به هیچ یکی از تشکل ها و کانونهای صنفی معلمان ندارد و دستپخت عزیزانی است که تلاش می کنند همین نیمچه حمایت افکار عمومی را از ما سلب و دریغ کنند. معلم عزیز همین عدم پذیرش مسئولیت این نامه توسط هیچ کدام از تشکلهای معلمان کشور به معنی تبری ایشان از چنین اقداماتی است. راستی شما چنین برداشت روشنی از موضوع نمی توانید داشته باشید؟ ... ادامه در وبلاگ صدای اعتراض معلم

یونس 21 فروردین 1386 ساعت 05:32 ب.ظ http://rooydarir.blogfa.com

سلام
خیلی قسنگ نوشتی استاد ریاضی

شهسوار کربلا 9 فروردین 1386 ساعت 06:56 ق.ظ http://www.shahsavarfc.blogsky.com

یه شهسوار بندر یه تیم پر از دلیران.
خواستی به این وبلاگ هم سر بزن قطعا ضرر نمیکنی.

www.shahsavarfc.blogsky.com
راستی اگر مایل بودی خودت رو معرفی کن(اسم،سن،رشته تحصیلی،محل اقامت)

حالا دیگه من یه آسمونی تنهام
id:delam_grefte_asemon
در پناه حق یا علی خدانگهدا

خبر آمد خبری در راه است
سر خوش آن دل که از آن آگاه است
شاید این جمعه بیاید....شاید

www.khorshede_poshteabr.mihanblog.com
راستی اگر مایل بودی خودت معرفی کن(اسم،سن،رشته تحصیلی،محل اقامت)
من هم یکی از بازیکنای تیم فوتسال شهسوار کربلا به اسم سلمان خان از بندرعباس....نوروز 86

حالا دیگه من یه آسمونی تنهام
id:delam_grefte_asemon
در پناه حق یا علی خدانگهدار

معماری ساختمان 9 فروردین 1386 ساعت 06:54 ق.ظ http://www.archita

یه لحظه در بالکن من و تو در آغوش (این مختص من ونسیم هستش*)

خواستم بگم من هنوز تو رو فراموش نکردم ، شما چی ؟؟؟؟

www.architect_bnd.mihanblog.com
راستی اگر مایل بودی خودت رو معرفی کن(اسم، رشته تحصیلی،محل اقامت)
من هم یکی از بازیکنای تیم فوتسال شهسوار کربلا به اسم سلمان خان از بندرعباس....نوروز 86

حالا دیگه من یه آسمونی تنهام
id:delam_grefte_asemon
در پناه حق یا علی خدانگهدار

سلام.... این شعر از پسر عمومه ، اینطور که خودش میگفت.
توی نا امیدی و غم
توی هر نفس تو هر دم
هوای عشق تو بوده(نسیم)
که واسم شده یه همدم
توی کوچه راه این عشق
میمیرم آخر یه عاشق

www.shahsavarekarbala.mihanblog.com
راستی اگر مایل بودی خودت رو معرفی کن(اسم،سن،رشته تحصیلی،محل اقامت)
من هم یکی از بازیکنای تیم فوتسال شهسوار کربلا به اسم سلمان خان از بندرعباس....نوروز 86

حالا دیگه من یه آسمونی تنهام
id:delam_grefte_asemon
در پناه حق یا علی خدا نگهدار

دفتر عشق۲ 9 فروردین 1386 ساعت 06:53 ق.ظ http://www.daftare_eshgh2.mihanblog.com

با دلم غریبی کردی رفتی و پیشم نموندی ، هر چی که واست نوشتم همه رو زدی سوزوندی ، حالا دارم میخونم بی کس وتنها حالا دارم میسوزم من توی دردام ، توی سینه من دیگه هیچی ندارم بی تو دارم میمیرم توی دردام

www.daftare_eshgh2.mihanblog.com
راستی اگر مایل بودی خوت رو معرفی کن(اسم،سن،رشته تحصیلی،شهر محل اقامت)
من هم یکی از بازیکنای تیم فوتسال شهسوار کربلا به اسم سلمان خان از بندر عباس....نوروز 86

حالا دیگه من یه آسمونی تنهام
id:delam_grefte_asemon
در پناه حق یا علی خدا نگهدار

[ بدون نام ] 8 فروردین 1386 ساعت 05:09 ب.ظ

الغدیر 8 فروردین 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.kanoon2007.blogfa.com

مرام من وتو عاشقی ویکدلی وصداقته،وقتی میگم نوکرتم این آ خر رفاقته.....همسایه

صفا 2 فروردین 1386 ساعت 01:35 ق.ظ

تا خدا هست که همیشه هست
دل به دست غم و نا امیدی مسپار .
تا خدا هست و نمرده است که هرگز نمی میرد
در هیچ شرایطی خود را بیچاره مشمار
ای آنکه گشاینده هر بنده تویی این عزت من بس که خداوند تویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد