یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

ریاضی ها دانلود کنند.هدیه انتشارات گاج (فرمول های مثلثات)




                         دانلود                                                دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام آقا معلم چطورید امیدوارم بهتون خوش بگذره بندر عباس
اون روز وقتی تو سالن دیدمتون خیلی خوشحال شدم امیدوارم بیشتر از این سیمینار ها برگذار شه تا بیشتر شما را زیارت کنیم
خب مزاحم نمیشم چون میدونم سرتون حسابی شلوغه کاش اون حال و هوای کنکور که اونجا احساس میشه اینجا هم احساس میشد بازم بهتون سر میزنم از طریق وبتون ما را از حال و احوال خودتون با خبر کنین چون که از دل نرود هر آنکه از دیده رود خدانگهدار

فاطی 3 آبان 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

دنیا به مثال کوزه ای زرین است آب این کوزه گهی تلخ گهی شور گهی شیرین است.
نتیجه زندگی چیزهایی نیست که جمع میکنیم بلکه قلب هاییست که جذب میکنیم.

zendegi2258 2 آبان 1388 ساعت 02:01 ب.ظ http://zendegi2258.blogfa.com

سلام دبیر عزیز
خواستم ازتون تشکر کنم به خاطر کمکی که به ما پشت کنکوری ها می کنین ممنون که بهمون انگیزه درس خوندن می دین
یادمه اولین سالی که دبیر مون بودید ازتون خواستم واسم یه سایت درست شما هم خندیدین وگفتین سایت که نه اما واستون وبلاگ می سازم اما هم شما فراموش کردین وهم من دنبالشو نگرفتم اما حالا خودم درستش کردم بهم سر بزنید خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد