ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
1- به موضوع درس خود ،علاقه مند باشید .
2- بر ماده درسی خود، مسلّط باشید .
3- بدانید، از چه راهی می توانید آنچه را در نظر دارید، یاد بدهید؟ بهترین روش یاد دادن را خودتان پیدا کنید .
4- به چهره شاگردان خود نگاه کنید، تا متوجه انتظارهای آنها بشوید . دشواری های آنها را کشف کنید؛ توانایی این را داشته باشید که بتوانید خودتان را به جای آنان بگذارید .
5- به آگاهی های خشک قناعت نکنید. بکوشید مهارت را که لازمه عقل و اندیشه است و عادت به کار منظم را، در دانش آموزان تقویت کنید و تکامل بخشید.
6- بکوشید تا حدس زدن و پیش بینی کردن را، به آنان بیاموزید.
7- سعی کنید، اثبات کردن را به دانش آموزان یاد بدهید.
8- در مسأله ای که طرح شده است ، چیزی را جستجو کنید که، برای حل مسأله های دیگر مفید است . از موقعیتی که مسأله مشخص مفروض دارد ،روش کلی را کشف کنید .
9- راز خود را ، بلافاصله فاش نکنید . اجازه بدهید دانش آموزان تا آنجا که می توانند تلاش خود را برای حل یا حدس راه حل ، به کار برند ؛ به دانش آموزان امکان بدهید ،هر چه بیشتر خودشان کشف کنند .
10-با اشاره های خود ، دانش آموزان را راهنمایی کنید، ولی عقیده خود را ، به زور به آنها تحمیل نکنید .
BYAD
بابا معلم باحال ای ول
سلام استاد
ای بزرگوار به خدا در عجب ماند ام اخه بزرگوار شما که استادی چرا
چرا شما که استاد تدرسی هستید نحوه تدریس خودتان رو در بعضی کلاس ها بررسی نمیکنید دوست داشتم یک سری نظر بدم ولی ترجیح میدم سکوت کنم
سلام استاد
ای بزرگوار به خدا در عجب ماند ام اخه بزرگوار شما که استادی چرا
سلام اقا معلم
چه خبرا
خوش میگذره؟
الهی شکر
موفق باشید .....
سلام
شکر
بدنیست