یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

دانلود تمامی نمونه سوالات امتحان نهایی حسابان از ۸۱ تا ۸۸

شامل  ۲۳ نمونه سوال نهایی درس حسابان در دو فایل فشرده با پسورد


بخش اول

دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی

خرداد ماه ۸۱تا دی ماه ۸۴


بخش دوم 

دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی

خرداد ماه ۸۵ تاشهریور ماه ۸۸


نکته:راستی بچه ها پسورد فایل فشرده فامیل سجاد به انگلیسی بنویسید.

password:  parvin

BYAD


نظرات 6 + ارسال نظر
سیاوش 15 آذر 1388 ساعت 01:44 ب.ظ http://injarooydar.blogfa.com

آلبوم جدید رضا صادقی حتما دانلود کنین.. خیلی قشنگه

رضا 13 آذر 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام
اگر میشه پسورد را واضح بنویسید ارور میده
ممنون

۱۰۱ 13 آذر 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام اقای درایش
بابا یه چندتا مطلب هم درباره رشته تجربی بزارین همش که شده رشته ریاضی با این وضع مجبورم هکتون کنم

ناطق 12 آذر 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://ababile.blogfa.com

خیلی ممنون

علی رئیسی ماکیانی 12 آذر 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

آقای درآیش;
من علی رئیسی از کلاس دوم الف (دبیرستان دانشگاه هرمزگان) هستم. براتون آرزوی موفقیت دارم. وبلاگ خوب و قشنگی هم دارید، حیف که در آینده ای نه چندان دور هک خواهد شد!! (شـــــوخی کردم بابا نترسید!!!)

فاطمه 7 آذر 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام
جالب بود ، یادداشتهای دبیر ریاضی ، فکر نمیکردم دنبال این قرطی بازیا بیان ! خوشحالمون کردین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد