یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

توزیع کیف الکترونیکی بین دانش‌آموزان

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش از توزیع 5 هزار کیف الکترونیکی بین دانش‌آموزان از سال تحصیلی 91 ـ 1390 خبر داد.

حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌و‌گو با «توانا» با اشاره به شروع فاز مطالعاتی برنامه «توزیع کیف الکترونیک» در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار داشت: در این رابطه سفارش‌هایی به برخی از پژوهشگران و تولیدکنندگان داده‌ایم و امیدواریم با انجام کارهای اولیه، بتوانیم از سال تحصیلی 91 ـ 1390 این برنامه را با توزیع 5 هزار کیف الکترونیک در برخی از مقاطع تحصیلی، به‌ صورت آزمایشی اجرا کنیم.
وی درباره ملاک‌های انتخاب این جمعیت آماری تصریح کرد: این موضوع نیازمند اتمام مطالعات در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است اما به‌طور کلی آمادگی دانش‌آموزان و آموزش دیدن معلمان در رابطه با محتوای الکترونیک، مهمترین ملاک و شاخص انتخاب جمعیت 5 هزار نفری دانش‌آموزان است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: علاوه‌ بر این، در دسترس بودن مدارس جهت حضور مستمر کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برای برطرف کردن مشکلات احتمالی و نظارت بر اجرای طرح، ملاک دیگر انتخاب این جامعه آماری است.
حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: محتوای کیف الکترونیک همان محتوای آموزش رسمی و کمک آموزشی نظام آموزش و پرورش است اما به‌دنبال آن هستیم تا محیط یادگیری دانش‌آموزان را در محیط مجازی قرار دهیم و تولید محتوای آموزشی را از کتاب کاغذی به محیط مجازی و چند رسانه‌ای منتقل کنیم تا دانش‌آموزان بتوانند به ‌صورت کتاب الکترونیک (ebook) آموزش ببینند.

نظرات 2 + ارسال نظر
رویدر فردا 9 شهریور 1389 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.helya11.blogfa.com

چه جالب . بچه که بودیم همیشه کهره ه وبزهای مادر بزرگ کتابمو می خورد .همیشه گرفتار بودیم یه بار که پیک نوروزی راخورد خیلی ناراحت شدم هنوز هم که یادم میاد .ناراحت می شم . راستی قالب جدیدتون قشنگه .من شما را جزئ اولین ها لینگ کردم . اگه جا دارهشما هم مارو لینگ کنید

Alireza 8 شهریور 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://negaresh88.blogfa.com

salam omidevaran namaz va rozehaton morede gabole khodaye mehraboneman garar gerefte bashe.khoshhalam khahin kard nazaretono dar morede soali ke kardamo bedonam moafago shad zendegi konin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد