یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

دانلود مسنجر شرکت گوگل ( google talk)

اینم لینک دانلود آخرین ورژن گوگل تاک

که در حالت عادی واسه ایران امکان دانلودش نیست


دریافت فایل

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 10 شهریور 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.asanup.com

سلام دوست عزیز و تمام بازدیدکنندگان از شمادعوت میکنم که برای آپلود عکس واشتراک گذاری عکسهای خود و همچنین آپلود فایلهاتون به سایت من بیاید سایت من سرعت بالایی داره و همچنین فیلتر نمیشه bye www.asanup.com

همچنین یه سایت بهت مهرفی میکنم مال خودم نیست ولی خیلی باحاله www.01.ava2music.com
موفق باشی

محمد 10 شهریور 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.asanup.com

سلام دوست عزیز و تمام بازدیدکنندگان از شمادعوت میکنم که برای آپلود عکس واشتراک گذاری عکسهای خود و همچنین آپلود فایلهاتون به سایت من بیاید سایت من سرعت بالایی داره و همچنین فیلتر نمیشه bye www.asanup.com

همچنین یه سایت بهت مهرفی میکنم مال خودم نیست ولی خیلی باحاله www.01.ava2music.com
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد