یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

فرمول های مثلثاث گاج (دست گاجیا درد نکنه)

   

برای دیدن دراندازه واقعی رو تصاویر کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ناطق 14 اسفند 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.ababile.blogfa.com

سلام
واقعا دستشون درد نکنه
همشون رو فراموش کرده بودم . الان تو یک نگاه یادم اومد . البته باید برم هرچه سریعتر تهیه کنم دوباره حفظشون کنم که حسابی کارم لنگه . . .
ممنون از شما
خدا خیرتون بده

صدف 10 اسفند 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

اینو داشتمش الانم پرینت شده شو دارم.
فکر کنم از همین وبلاگ برداشتما قبلا گذاشته بودین به گمونم انگاری شاید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد