یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com
یادداشتهای  یک دبیـــر ریاضی

یادداشتهای یک دبیـــر ریاضی

tel: 09393677747 email:darayesh@gmail.com

تعداد مستطیل های صفحه شطرنجی

عنوان طرح:

تعداد مستطیل های صفحه شطرنجی

طراح: مرضیه افسا

دبیرستان فرزانگان(تیزهوشان دخترانه)

دریافت فایل PDF طرح

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف 27 اردیبهشت 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://math-lovers.blogfa.com

گفتم : خدایا از همه دلگیرم

گفت : حتی از من ؟

گفتم خدایا دلم را ربودند

گفت :پیش از من؟

گفتم: خدایا چقد دوری

گفت : تو یا من ؟

گفتم : خدایا تنهاترینم

گفت : پس من ؟

گفتم : خدایا کمک خواستم

گفت : از غیرمن ؟

گفتم : خدایا دوستت دارم

گفت : بیشتر از من

گفتم: خدایا اینقدر نگو من

گفت : تو یا من ؟

سلام دوست عزیز 26 اردیبهشت 1390 ساعت 01:34 ق.ظ

خوشحال میشیم به جمع ما بپیوندید و در کنارمون باشید
محیطی صمیمی و محلی برای فعالیت در دنیای مجازی
چت باکس برای اعضا
آپلود فایل www.up.perfo.ir
مخفی یاب یاهو www.yahoo.perfo.ir
ویرایش گر آنلاین http://htmledit.perfo.ir/

منتظرتان هستیم

www.perfo.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد